Friday, June 25, 2010


Hadiah Piala Warna emas

Terima kaseh kepada Wak Ron atau nama sebenarnya Ronnie,alahai mcm nama pemain bola sepak yg handsome tu..kalu tak silap wak ron ni handsome gak..wahh suka wife nya,hahahaha
jom tgk wak ron d sini.... http://papankekunciku.blogspot.com/

Byk ilmu tntg coding ada d sini,bg student,tanyalah pd en Ronnie ni bab cording,tak rugi bertanya,tp kena ingat jgn jadikan wak ron ni seketul sabun yg nk mintak d cuci je,kena gak blaja beli sabun sendiri gak...wah aku ni ckp mcm knl lh sgt2 kat wak ron ni...hehehhehe
Lepas aku dpt award ni,nk g kedai emas,nk gadai..emas tgh mahal,kalu aku ckp kat tokei kdai mesti di ckp aku ting tong...apa2 ajelah..

2 comments:

DaHLia said...

ermmm...cempakaz ngan wakron ni DJ agak satu family..hehehehe...

kaseh cempakaz said...

hehehe,dj ni,mana ada...