Monday, August 9, 2010

Tutorial:Buffered Earning yg k 10



Salam semua,jom terbang ke jakarta..dah lama tak menulis entry baru untuk semua,.kontrak ku d sambung lagi,tg boss nufnang beri kepecayan dan semangat aku untuk berblog dgn tegar lagi,pandai boss ambk hati pekerja nya..setelah aku ambk gaji ke 2,bole la aku menabung untuk ASB...kat atas blog aku ada iklan jom g jakarta,Bonus bulan ramadhan.

Entry sebelum ni aku ada menyatakan tntang tip-tip untuk dapat BE ni,jika anda blogger baru cubalah buat tip-tip trsebuat,sekema betul.hehehehe.
Tak lama lagi umat islam akan menyambut bulan Ramadhan al- mubarak,yg semua tahu apa hikmat d sebalik bulan nie.Tinggal beberapa jam sahaja umat islam akan berpuasa.Sepanjang bulan puasa ni,aku akan bercerita tntang hikmah bulan Ramadhan nie,Pengalaman Pertama kali berpuasa,Solat tarawih,Juadah berbuka puasa dan mcm2 Lagi tentang bestnya bulan Ramadhan
JOm k Jakarta...Fly to jakarta