Friday, May 7, 2010

Batuk oh Batuk









Batuk oh Batuk


Salam untuk semua

Bangau oh bangau nape ko sakit....Aku bukan nk nyanyi lagu bangau tu,tp aku sakit tekak,rasa mcm nk korek je garu2 sikit kr,tekak ku gatal dan trus batuk trus.....tension!!
doktor,bg ubt batuk,tak kurag pun.7 hari 7 mlm aku mcm ni dh mcm pakej bulan madu,aduhai

kalu ada saper2,yg ada petua kr?lh bg comment kat aku....plzzzz

5 comments:

nolyumar said...

Saya juga sedang berbatuk2kan.. Kalau nak cepat sembuh amek madu 1 sudu setiap ari. InsyAllah ok...

http://inilablogaku.blogspot.com

cikCEPET said...

hehe alahaii cian nyewp...
tade ptua na ksik.. tp moge2 cpat smbuh yewp.. :))

CiK EdiToR said...

makan sireh..insyaAllah, gerenti baik..
kak sy pun cm ni, hari2 btuk,pas mkn sireh mkin kurng..

kaseh said...

tq give comment,dh mkn madu,sireh!..daun sireh tu kn pedas....bole lh cari daun sireh,nk baik punya pasal...sireh pun sireh lh..

Miss Rinda said...

minum madu cik kaseh...insya allah manjur sangat,aku pun sering minum madu ^_^