Sunday, May 16, 2010

Hari Guru


Belum terlambat untuk aku cakap..
Selamat hari guru uuntuk semua yang bergelar pendidik..terima kaseh cikgu,
Bila tiba hari guru ,pasti aku teringat tntg kenangan aku bergelar cikgu sekolah,aku suka jadi cikgu seronok seronok sangat2... bila tiba hari guru,sekolah akan sambut dgn berbagai2 acara untuk guru dan ank murid bermesra.bagi guru yg sporting,cantik,pasti akan dpt hadiah paling byk..skrg nk jd cikgu kena ada pakej gak..cuba korang ingat2 masa sekolah dulu,kalu ada guru baru dtg sekolah ,mesti jd penyebuk...sebuk nk tgk cikgu baru cantik tak?handsome kr?byk lagi
bagi cikgu yg ada pakej anda pasti menjadi pujaan...dari hujung rambut,baju warna apa? sampai kasut cikgu pakai?minyak wangi?
aku pernah rasa menjadi cikgu pujaan..hahhhaah dulu lahh,
jadi dgn bangganya aku nyayikan lagu selamat hari guru buat sahabat2ku yg berjuang untuk melahirkan ank murid yg berilmu dunia dan akhiart dan untuk semua yg bergelar pendidik..jasa mu sukar untuk dbalas,dan pecayalah wajahmu pendidik sentiasa awet muda je...


2 comments:

Seri Bahasa said...

Wahai murid yang bijaksana,
Jangan alpa kepada mereka;
Pengorbanan guru tak terharga,
Bersinar ibarat sebutir permata.

Rinda said...

selamat hari guru ya cik kaseh ^0^




Miss Rinda - Personal Blog