Monday, June 28, 2010

Aku Rindu,Syg,tak puas cium mu..





Mia zara Tasnim 6 bln
beratnya dh 7 kilo


Aku Tak boleh berjauhan dgn sygku,jantung rasa macam nk gugur,berdebar2 menungu saat jumpa kamu,rasa nk cium,tapi tak puas2,geram sgt pd sygku,dulu dimana ada aku d situ ada kamu,aku tak pernah berpisah walaupun sesaat dgn sygku,tak terdaya untuk aku berjauhan dgn sygku..sygku ..sygku
sayangku,darah yg mengalir di bdnku,ada nadi yg sama dgn ku,jika sygku menagis,takut,rindu dgn ku..perasan ku juga bergitu,aku tak mampu untuk berjauhan Mungkin sbb aku yg membesarkan kamu dlm badan ku. Sakit memberikan darahku,hanya untuk sygku,aku kuatkan..sakit yg aku alami,aku ilagkan dgn hanya melihat mu.Kini sayangku membesar dgn cepat,masa berlalu dgn pantas.Aku besarkan sygku dgn tgn lemahku,Aku sayang kamu
Anak sulungku,jd kakak yg garng tapi syg sgt kat adeknya,mcm2 lagu di dedicad wat adeknya.Tahun hadapan kaknya akan sekolah tadika 5 thn..adeknya skrg dh pandai merayap,semua d kutip..kalu jumpa tahi cicak pun msuk mulut ..yekss dh pandai manja skrg atuk2nya mesti rindu tgk!silap2 ngis,rindu kt cucunya..



Mia zara tasnim 1 hari



Mia Zara Tasnim 20 hari

u/p:korang bila nk ank lg?

2 comments:

Cheqna said...

comelnya..semoga jadi anak yg soleh..

kaseh cempakaz said...

tq,syg mereka