Tuesday, June 29, 2010

Dh Sedia nk kawin

Selamat pengantin baru,semoga ke anak cucu ,Bahagia Dunia akhiart...kompang kompang,korang lh teruskan kompang..

Aku nk kawin aku nk kawin...
Entry aku ni nk ceta tntg nk kawin,
dh sedia nk kawin?apa yg ko sedia sgt nk kawin!!
kalu anak dara nk kawin,dh sedia nk tau ...kalu suka bc,tak suka tgk la akan dtg ye
Anak dara ku syg,bila d ijabkabulkan maka sah la jd isteri kepada lelaki maskulin ank dara.
Secara otomatik,kamu akan lbh wajib dgr ckp lelaki mas-ku-lin tersyg..sebelum ni mama-papa jaga Byk yg ank dara kena blaja,sebelum itu..kita tukar status dulu jd Puan..dh kawin kan!!!! hehehehe

kalu setakat bab masak,jgn risau kaseh rasa kalu dh pandai msk nasi n masak bnda lain,taip je nk mskk aper,lama2 pandai.Kaseh ada seorg adek angkat,bdk uitm,dulu kaseh pernah jd tukang masak,kaseh suka tgk bdk ni,sopan tul!! suruh dia siang ikan kembung,cpt tul siap,bila tgk ikan nya,ya allah,ikan ni dh d pengal kepala,tinggak bdn jek,tapi nk kawin,alamak !!

jd wanita yg nk blaje untuk uruskan urusan rumah tangga mengikut keupayaan kita,jgn sekali2 ikut masa org lain..terseksa la pulok maigrain..............oh tidak
Jd pempuan yg mencari ilmu,sbr lg penting
cinta lh tutup mata,indah je,wangi sebatu baunya, bila dh sah parah jd nya
Jauhkan dari g jumpa pak bomah ,nk settle mslh..jgn suruh mak pak settle mslh,bengkak bernanah jdnya.tak kira la ko ni ank tunggal ke,anak bun... settlekan kalu setakat cemburu,mimpi suami love2 dgn pempuan lain.ngis nagis gak otak kena jln..byk la,nk ckp..ok la aku stop entry aku kat sini dulu. nanti ada masa aku ceta pasal lelaki maskulin pulak!Calon Suami ..nk angkat bj,takut bj bau hapak..merajuk lak laki aku..bebel aduh kena siapkan telinga.hahahhaaha

>> i call hsband my( manje)sampai skrg..>>

5 comments:

azzah zainal said...

tq for the advice kak..:)

soffya cik bulan said...

senyum bc nie,,,:)

kaseh cempakaz said...

tq bc, hehehe

NaNaJoe said...

nana pon kena blaja ni~~
hehehe~~ byk kekurangan nak kawen~ :P

Nur Su'aidah said...

:))