Monday, July 5, 2010

Aku tinggalkan 4 hari

salam semua blogeer yg trus memberikan khidmat yg baik untuk berblog,

Aku hilang dari dunia berblog,ada sebabnya,biasa la org dh kawin,
Aku menghilangkna diri seketika bg memberi ruang untuk balik kampung mertua,di nun Bandar tenggara..keluarga mertua buat kenduri doa selamat...amin semua dh selamat
nk berblog,line maxsi guna bendera gprs..yg bestnya tanda line pun tak ada..geram gak rasanya!
balik johor hujan memanjang,sejuk je cuacanya,best tul..kat mlk,panas hehehe,tapi tadi hujan jp mlk.
Sepanjang 4 hari tu aku masih lg dok jhr,balik ni musim buah Durian n rambutan,puas gak mkn buah2 free ni,nasib la makpak aku ada kebun,kira anak aku knl la pokok buah durian tu mcm mana,yg pasti ramai kat luar tu pokok buah tak tau!
hari berlakunya kenduri,aku sebuk buat ole2 untuk tetamu,antaranya muffin yg aku buat sendiri,muffin apple,kek coklat,masa kenduri ni terlalu byk kuih org sedekah,tapi yg tak bestnya kuih aku potong tapi aku tak dpt rasa,kuih k"sukaan aku lak tu,
Anak ku, yg kecik naik lemak d dokong je,dgn org2 yg rajin sgt..sukanya mia zara ni d manjakan,last2 nagis bdn sakit2..bby tak bagus asyik d dokong
ok lah yg penting korang tau mana aku g menghilagkan diri.
kepada kwn2 yg tinggalkan jejak , terima kaseh
aku akan jejak semua seperti biasa..adiosss

No comments: