Sunday, October 17, 2010

Khasiat Pelukan kunci kaseh Sayang







Santai hujung Minggu dgn memeluk husband.Hehehehe.Seorang suami yang memeluk isterinya untuk sekurang-kurangnya 10 saat setiap pagi akan panjang umurnya lima tahun. Pakar motivasi Datuk Dr. Mohd. Fadzilah Kamsah berkata, fakta berdasarkan kajian oleh seorang pakar di Jerman mengenai hubungan antara sentuhan dan tahap kesihatan.

Lagipun pelukan dan gurau senda antara suami dan isteri juga merupakan sunah Rasulullah s.a.w.tak susah pun..peluk jek,kaseh dulu nk peluk suami muat lagi sekarang nk peluk dh tak muat g,habis suami dah debab heheheh,Bagi yg akan berkahwin,jadikan budaya peluk pasangan sebagai rutin.untuk bg kaseh sayang lg kuat.

Pelukan pasangan boleh mengurangkan tahap kolesterol dan meningkatkan kesihatan,kalu korang tgk pasangan yg slim je,tu maknanya suami rajin peluk isterinya mcm kaseh hehehe,patutla kaseh ni dah dua anak maintain g..kaki bak padi bunting hahahaha..rupanya suami rajin peluk,Patut la husband kaseh debab sikit ,kaseh kurang peluk,nk kena peluk nie.

Yang last ni indah nya jika hubungan seks dalam penuh rasa kasih sayang juga dapat membantu pasangan untuk awet muda dan berketerampilan menarik.
Wajah yg berseri2 biasanya pd pasangan yg baru sah menjadi suami isteri,kan..sbbnya baru d sentuh,wajib d teruskan.gud Luck


HAA...TUNGGU APA LAGI...PELUK JANGAN TAK PELUK

3 comments:

Ms sunsWeetz said...

wow..mcm ni Ms Sunsweetz kena kahwin cepatla..hehe...

Tn.Punya said...

wah tips yang bagus..lepas ni balik nak peluk isteri lama2 lah..dapat tampah lagi usia..hehehe

kaseh cempakaz said...

tambah usia bagus2..kaseh kalu peluk sgt..bukan tambah usia,silap2 tambah anak lak!!hehheheh