Thursday, October 14, 2010

Melaka maju 2010

Sebelum kaseh nk cerita ,ucapan tahniah untuk kerajaan negeri Melaka,untuk mengistiharkan Melaka maju 2010 akan d rasmikan d stadium Hang jebat kerubong,Datang lah beramai2 untuk memeriahkan lagi perasmian tersebut,Pengisytiharan tersebut akan diadakan di Stadium Hang Jebat dengan konsep ‘ Melaka Maju 2010 : Negeri Bandar Teknologi Hijau’. Sesuai dengan temanya, pengunjung-pengunjung digalakkan memakai pakaian berwarna hijau pucuk pisang,kalu semu pakai baju pucuk pisang,dah mcm kebun pisang.















Pada majlis tersebut, satu ‘video conferencing’ akan diadakan bersama Perdana Menteri dari Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC). Acara menarik yang lain adalah persembahan Multimedia Melaka Maju 2010 yang menunjukkan kejayaan besar Melaka di peringkat negeri, nasional dan antarabangsa serta persembahan koir lagu Melaka Maju 2010 serta karnival Melaka Maju yang akan diadakan di perkarangan Stadium Hang Jabat pada 18 dan 19 Oktober 2010 dari jam 10 pagi hingga 10 malam.
Hadiah yg d tawarkan bagi pengungjung , Pertama Sebuah Rumah...Kedua sebuah Kereta..ketiga Motosikal dan banyak g untuk pengunjung bertuah..Jgn lepaskan peluang,mana tau rezeki korang..husband kaseh siap berangan kalu dapat Rumah,terus up date kat Blog..Hehehe

kaseh nak sangat pg masa ni tapi tak pasti,yelah nk bawak anak lagi kesian pasti sesak,Melaka ni Negeri yg kecik tapi penduduknya n Pelancong nya sgt ramai,Melaka ni Best lah,nk jln2 jarak nya tak jauh,Trafik light je banyak..Heheehehe

2 comments:

Cik Moon said...

huuu..lamanyer tak g melaka.. rindu gler nak duk semula kat melaka tu..
**btol laa..melaka paling banyak traffic light..haha..

kaseh cempakaz said...

Skrg banyk g tmpat baru,jom dtg mlk.skrg lagi banyk..mlk kaya dgn trafik light hahahaha