Friday, March 4, 2011

Beg tanganku hilang di Fitting room!!!



Berjalan lengang kangkung sambil bawak baju n seluar yg baru di cuba..suamiku merasa ada sesuatu yg pelik pada aku,tapi tak tau ape bendanya..aku terus g kaunter dan suamiku bayar.Aku terus berjalan ke pintu keluar jusco nak g makan kat kefci..bila dah duduk kat meja aku tanya kat husband ..anje mana beg tangan ayg?punya la sengal tul aku beg tangan sendiri tanya suami..hehehehe.

Almaklum biasanya husband aku yg pegangkan.sbb aku ni cuai..hahahha..dgn sekilas air yg tenang ,wajah suamiku bertukar jadi dragon yg kurg macho..kalu buah dragon yg merah tu enak tapi ni...aduh!!!! selaju yg mungkin otak aku berfikir kat mane la beg jimmy cho pired aku ni...dgn sekali enter fitting Room!! ...aku berlari anak2 itik menuju fitting Room..bila ku buka,laju jantung aku beg ku hilang nak menangis...habisla tapau hati berkuahkan air mata la balik ni...
..nak menagis,bukan risau duit hilang tapi takut kena mkn dgn Dragon lapar kat kefci..HuHuHuHu..
Pehatian,Puan Azeanfijah sila datang ke kaunter pertanyaan.

Bila aku sampai,semua barang2ku ada ..lega rasanya.dan pekerja disitu minta maaf sbb terangkut beg yg aku gantung kat fitting room tadi..
kesimpulanya jgn la korang cuai mcm aku...

5 comments:

Nashays said...

huh..saspen gak baca entri akak neh..nasib baik jumpa ngn org yg betul..tu laa, sy pon kn beringat neh..

Cik Bucken said...

untung ade pekeje jujur kt situ...anak sapalah yg jujur tu..:)

noorsafone said...

nasib baik dpt balik beg tu...fuh lega...ada manusia jujur atas muka bumi Allah ni...Aminnn.

kaseh cempakaz said...

nasib dpt balik..

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/