Monday, May 3, 2010

Tawan & kuasai SANG LELAKI






Tawan & kuasai SANG LELAKI


KIta tawan diaa...kuasai sang lelaki..gua akal jgn guna emo.. jika anda nk jg wanita cantik,buka minda masukaan ilmu..untk di jadikan panduan bila sampai waktunya.nak tawan mcm2 lh guna cara,tepuk dada tanya hati..pilih lah yg berbudi sejuk di hati.untuk senang dihari tua nanti.


Wanita,
Secara jujur lrr kecantikan bukanlah syarat bagi laki2 untuk jatuh hati pd wanita.buktinya banyk pasangan yg tidak match bole kita nampk.yg penting sifat kewanitaan sejati yg anda miliki.lelaki yg terlalu mementingkn rupa,sebenarnya tidak jujurJAUHKN lelaki ni.jd tak timbul anda cantik atau tak.sebuah keta kalu bole bergerak laju tanpa mslh sama nilanya dengan kereta mewah
atas maksud yg samaa...


yg penting enjinya.
Manusia bergitu juga bukan?

Mmg lelaki sukakan wanita
jd jgn cepat mare apabila dpandang,ditegur,dusik....hai cik adk,syg intan payung,buah hati abg..conth!!!
jd wanita jgn wat muka mcm org sakit sembelit lak! control muka ayu,wat cool je,alahai comel muka mcm ni..lg geram en abg tau!! hehhehhe

wanita,kalu tak suka jgn bertindak guna silat gayung,jgn cabar ego lelaki dan maruah.lelaki bukan lah sampai hati sgt tetapi kadg2 mereka dirangsang untuk berkelakuan ganas dan wacccaa...jgn wat sesuatu yg bole wat hagat buletin utama,tajuk Raksasa pembunuh di sebabkan pempuan tak layan..aduhai,seliseh malaikat 44...amit2 cabang baiit..heheheh


Wanita,
jika korang tertarik lagi menarik..pada kumbang dpn mata perlulah bg dia "hint "jgn berlagak langsung tak ada pape.lelaki juga penuh dgn sifat malu dan kurang yakin.Bukan semu laki2 berani untuk pertama kali ckp kat wanita.Kebanyaakan lelaki pendiam dan gabra apabila berdpn dgn wanita,Ramai wanita kurg didekati kerana kurg menampakan minat,tp bila lelaki yg di minati di ambil org,kecewa..alahai kasehku..kesian aku tgk!.

wanita,
Apabila seorg telah melakukan kewajipan Rukun Islam dan menjg maruah diri dan taat pd suami maka di akhirat akan di seru untuk masuk pintu yg mana yg dia suka.

wanita
Maka binalah hubungaan untuk matlamat yg jelas iaitu perkahwinan dan jadikan perkahwinan jambatan menuju redha Ilahi

3 comments:

rhapsody LiN said...

bgus en3 ni! :)

bh said...

jangan salah tawan sudahh=)

admin said...

lelaki utk wanita...wanita utk lelaki..xbleh lari..ahaks