Wednesday, May 5, 2010

Tergamam aku seketika...Cuba Rasa....



Salam untuk blogger..
Aku berkesempatan untuk merasa,sesuatu yg lain dari yg lain dalam idup aku..
bangga bila ia ank malaysia yg mencipta ny...
gabunggan berbagai bagai rempah yg di adun hingga meresap ke dlm sedalamnya...
hingga aku terkedu,menelan air liur lalu ku telan semua..hehhe
ahhh sedapnya,ranggup luaranya,gebu di dalam nya.
SEDAPNYA

Anda harus segera pergi ke RFC
Anda harus segera pergi ke RFC
Anda harus segera pergi ke RFC

Apa maksud RFC?
Radix FRied Chiken

korang yg suka hot,bole la order yg spice.gmbr yg korg tgk ni set delight b
Buat semu blogger,jemput mkn.nk rasa
Belilah sendiri..


Ayam nya beso2,


13 comments:

sillyloo said...

rfc kat shah alam ader x?nk kirim bole :p

cik EPAL said...

macam sedap :)

Kie-yu said...

mcm2 produk radix ada skrg ni. bangga anak malaysia~

kaseh cempakaz said...

kt shah alam,tak tau lak ada francisnya.kirim heheh...

ron said...

meh lah turun melaka rasa RFC...

Ron Fan Club
http://papankekunciku.blogspot.com

ninis said...

ayam organik kan?teringin sangat nak makan kat RFC.huu T__T

milla said...

wow ,terliurrrr dah nih ;P

n@m@n said...

kami stokis HPA, tapi tak merasa lagi RFC sebab takde yang berdekatan

rasa buatan sendiri jelah pakai tepung RFC ;)

ada contest HPA di http://mrsfiza212.blogspot.com/2010/04/contest-mai-secawan.html

kaseh cempakaz said...

bagus2,kite meriahkn brgan buatn malaysia

VIVI said...

seems delicious...
the little girl is so cute! =D

.::WaNiE::. said...

waaaa nak nangis la tengok ni

Cik Norfa said...

jauhnye kat Melaka..kat KL ade tak?
nak try jugak la.

kaseh cempakaz said...

kat kl tak tau la,tunggu kaseh bukak la kat kl..hehhe