Sunday, May 2, 2010

Tutup kepala

Tudung kepala

Apa yg korang fikir tntg tudung,tp nie bkn tudung saji,TUdung ni bole dikira mcm pakai topi
keledar cuma yg ni cantik .kalu pakai ayu ..lagipun agama mewajibkan...mcm nie aku pakai
tudung sejak kecik lagi,tp awl2 pakai tudung mcm2 alasan aku bg kat mak aku,panas la,gatal la,sakit kpla,nanti berat kplanya..skrg alasan ni ank aku 4 thn guna lak...mcm di tau je ni ayat aku guna dulu kat mak aku(skrg atuk ank aku)

Pendkan ceta,
Byk tudung berada di pasaran,mcm jual ikn kat pasar...kalu g pasar mlm pun mesti ada suara2 yg test vokal..kat pasar.Aku suka beli tudung,tapi mak oooiii suami aku jeling mcm nk tutup kepala aku guna tudung saji...hehehe.Tudung ni ikut musim,mcm skrg tudung dari timur tengah.
Tudung pun bole letak nama,mcm tudung waheda,ratu ,ekin,siti la...mcm2

Aku nak tanya korang pempuan laa,nk tanya laki mcm salah soalan lak.kalu beli tudung selalu nk match dgn baju,tp kemana arah tudung yg bkn peten skrg?

Aku dan tudung skrg musim tudung...buat semu yg tegar ttng tudung,andalah org yg jg kepala..hehheh

5 comments:

aiza said...

sy prefer selendang! just guna 2 keronsang! briliant!

maceh dtg belog..
follow akak!

FeeQ said...

Looks Nice!

kaseh cempakaz said...

selendang kalu pandai guna mmg cantik.tp akk guna selendg ank tarik2 blum sampai tmpt d tuju dh mcm hantu siang.

umie said...

simpan dalam almari...tp boleh pakai lagi.sb kadang2 bawal x luput dek zaman...kalu tudung yang ikut peredaran zaman ni..memang akan sentiasa berubah..tp umie suka gak beli tudung ikut trend sekarang sb umie berniaga tudung..hheheh

White Bird said...

banyaknya tudung akak.. tempat simpan tu mmg buat khas ek