Tuesday, December 21, 2010

Muffin oh Muffin

Salam semua,susah tul nak wat enty sekarang,sebuknya mengalahkan kucing nak beranak!!
kaseh sebuk sangat,bukan mudah untuk jadi isteri yg sempurna..Semoga allah bagi kesihatan yg kuat untuk kaseh menjadi isteri yg d sayangi oleh jejaka ini..hehehehe
Minggu lepas kaseh d kejutkan dengan satu panggilan dari pelangan yg nak kaseh terima tempahan untuk Sambutan krismas yg akan di adakan di Perkampungan Portugis di Ujung pasir di Melaka..kalu tak silap kat tv pun ada iklanya..jadi kaseh kena Tolak beberapa tempahan cupcake untuk hari krismas..Sorry!!!

Kaseh di suruh oleh setiausha kerajaan Negeri Melaka untuk buat sample untuk di beri kepada Pengarah,sehingga Pengarah berpuas hati ..almaklum kaseh berniaga kedai tak ada ..guna website .Inilah dinamakan Rezeki...Alam maya..mcm2 yg kaseh baru tahu tentang syarat2 untuk berurusan dengan kerajaan,urusan Muffin ni la..Pening kepala..hehehe Muffin oh Muffin

Apa yg buat kaseh pening tentang Muffin ni,dari Bekas Muffin,ketinggian kembangnya muffin,beratnya,dan mcm2..kaseh kira beruntung dapat pengalam ni..kalu kek lak..berapa tebal kek yg nak di potong..huhhh sampai tebal kek pun...kaseh ingat potong je..heheheh last2 masuk mulut gak..
Kaseh Fikir nak wat 5 jenis Muffin
ni dia antara Muffin yg kaseh akan siapkan..kaseh akan buat Muffin ni hari khamis,untuk Rumah terbuka Krismas..Muffin ni untuk kanak2 dan Vip...kalu korang nak bole lah order ye..disini


Ni Muffin Strawberry..
Muffin Pandan Yogurt
Muffin Coklat

5 comments:

White Bird said...

nyum-nyum yang hijau tu

Anis izyan Abd Rahman said...

yaAllah
looks delisssiiooosssaaa!!

kaseh cempakaz said...

yg hijau tu muffin pandan..kalu nak kena g rumah terbuka krismas

ya allah sedap sangat..hehehehe

Mawar Merah said...

Gagaga (bunyi menahan diri yg sdg kelaparan dan ketagihan makanan). Sgt sdap.. Muffin choc tu.. wuwu (nanges coz hubby xkasi mkn).

Chempaka Aurora said...

gebu-gebunya muffin ittew :-)