Monday, January 3, 2011

Hari pertama Yasmin pergi????

Sedihnya,bila tinggalkan yasmin,hati tak kuat..Ya Allah kuatkan lah untuk pemergian anakku ini.
Yasmin,adalah anak pertama ku,yang dijaga oleh aku,sekian lama aku jaga dan sekarang yasmin akan dijaga oleh org lain...huhuhuhu sedihnya..
emosi tul aku ni,sebenarnaya yasmin g sekolah tadika je!!! hehehehe,
Hari pertama yasmin nak g sekolah,mcm2 ragam nya..kelakar jgn kata,geram lagi lah..Yasmin kaseh daftarkan kat tadika kemas,yasmin baru berumur 5 tahun,mmg bagus kalu di hantar pada umur nie..belajar lbh awal,kalu kat umah gaduh je dgn mamanya..
Masuk kelas je,wat muka sedih..

Ayat Yasmin:kakak nak balik,kakak sedih.

Mama :kakak ckp nak sek,kwn ramai kan..

Yasmin: kakak tak ada kwn(padahal kwnya keliling)

Mama:usap2 kepala yasmin,baca Doa lembutkan hati anakku..

Yasmin:Air mata tahan2..tapi jatuh gak kat pipi..
.
Mama:jgn la ko meraung2 ...

Yasmin:diam je,tapi pgg baju kuat g ni..

Mama:aku kelentong anak aku..Mama kat dalam keta je,dlm kelas tak lh ada mama,kelas ni untuk budak2 mcm yasmin..

Yasmin:Ok,mama duk luar.

Mama:aku cepat2 bangun,jln je terus...tak pandang Yasmin.

Yasmin balik kul 12.00
Dah tak sabar nak balik,ngantok Yasmin.
kaseh tanya makan ape?..Yasmin ckp makan nasi ,kacang ,ikan bilis??? Hehehe
Nasi lemak rupanya...

1 comment:

anna said...

patut laa suke mengajar si faqihah bukan2 conteng dinding bilik kusut aku tengok .....