Thursday, December 9, 2010

November dan December yang pantas berlalu.

Cepatnya masa berlalu,mcm kilat..kehidupan aku pun dah mcm kilat..kejap ke sana ,kejap antar barang,beli barang..balik kampung,uiii badan ni kalu lh cakap,agaknya bising gak!!tapi ini dinamakan duit masuk,heheheh jadi buat dgn sebaik baiknya..
Duit ni leh buat kita senyum dan Menagis...Simpananku,sikit2 lama2 jadi penuh.

Bulan Nov dan Dec senonim dgn bulan cuti sekolah...lama tinggalkan alam sek,seronok bila terkenang first day cuti sek,naik bas pun nyayii lagu balik kampung....budak hostel!!
Bulan ni jugak,pasti mengembirakan buat warga katak2,yg dah lama tak main hujan ..bulan lain kena panggil hujan ,tapi ujung tahun hujan turun sampai tak cukup tanah..katak sejuk,nak masuk umah pulak,katak oh katak.....

yasmin dan abahnya takut katak ni..akulah mangsa yg kena buang binatang ni.

kaseh agak sebuk bulan ni d sebabkan rezeki yg datang.Rezeki ujung tahun.kata org, hujan tu rezeki,kalu kita bersyukur..Allah gandakan rezeki..amin
kaseh sebuk dgn bisnes yg kaseh jalankan d rumah sahaje,selain laman sosial dan mulut sosial..heheheh..nak bisnes tak leh malu kan!! Semangat2..


Tempahan bermula dari bulan 10 lagi,dan terus menerus sehingga kini,alhamdullilah..rezeki anak2ku..yasmin n tasnim...
kalu g jemputan pasti korang akan dapat doorgift..atau cederahati..kalu dulu telur,skrg kek kecik atau muffin atau coklat. Produk kaseh ada muffin ..untuk doogift,dgn harga Rm 0.70 sebiji..

kek Hantaran dan kek makan damai..untuk maklumat lanjut korang lh g blog ini.



!!!!!!Diskaun untuk sesiapa yg singgah ke Blog kaseh
Dan diskaun istemewa buat geng blogku jugak.





2 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

alhamdulillah..makin mencurah² rezeki awak kan :)..

AngahSayang2314 said...

singgah sini sebagai 4llow jom tukar2 link